Tämän sivun sisältö on tarkoitettu terveydenhuollon ammattilaisille.

Oletko ammattilainen?

Asiakastuki Hydrofiiliset virtsakatetrit / huuhtelutuotteet

Wellspect HealthCaren tarjous >>

Yleiset vaatimukset

Tarjouksen jättävän yrityksen on tarjottava:

  • tuotteita ja hoitomenetelmiä koskevia koulutustilaisuuksia, jotka pätevöittävät terveydenhuollon ammattilaiset käyttämään näitä työssään
  • muun muassa seuraavia koulutusmateriaaleja käyttäjille ja terveydenhuollon ammattilaisille:
    • rakon ja suolen toimintahäiriöiden hoitoon ja patofysiologiaan liittyvää materiaalia 
    • hoitopainotteista tietoa omatoimisesta toistokatetroinnista / suolihuuhtelusta
    • käyttöoppaita, jotka opastavat ja antavat neuvoja ja vinkkejä omatoimiseen toistokatetrointiin ja suolihuuhteluun
  • julkiset interaktiiviset verkkosivut terveydenhuollon ammattilaisille ja käyttäjille
  • neuvontaa
  • yhteystiedot tuotteita koskevia kysymyksiä varten
  • mahdollisuus tavoittaa yrityksen edustaja päiväsaikaan
  • toimitusvarmuus
  • mahdollisuus tilata painotuotteita, kuten käyttöoppaita ja tuote-esitteitä
  • reklamaatioiden käsittely
  • vuoropuhelua ostavan tahon ja toimittajan välillä hyvän terveyden- ja sairaanhoidon ylläpitämiseksi ja vahvistamiseksi

Huuhtelutuotteiden osalta on lisäksi tarjottava:

  • seurantaohjelma
  • vähintään kahden kuukauden myöntyvyystakuu on tarjottava
Corporate resp Customer support wide

Mitä Wellspect HealthCare tarjoaa

Asiakastukea

Materiaaleja ja koulutustilaisuuksia terveydenhuollon ammattilaisten pätevöittämiseksi toiveiden ja sopimusten mukaan

www.wellspect.fi - interaktiiviset verkkosivut terveydenhuollon ammattilaisille ja käyttäjille

Wellspect HealthCaren asiakaspalvelu
Henkilökohtainen asiakaspalvelu klo 9.00–16.00
Puh: 09 867 6160
Faksi: 09 804 4128

Tilausten käsittely/toimitus
Puhelimitse/faksilla
Sähköpostitse: tilaukset.fi@wellspect.com
Toimitusaika sopimuksen mukaan.

Tuotteita koskevat kysymykset
Pätevää asiantuntemusta LoFric®- / Navina™ Systems -järjestelmävalikoimasta.

Reklamaatiot
Kattava vastaus reklamaatioon 14–60 päivän sisällä.

Neuvonta
Ostajan / terveydenhuollon ammattilaisen edustamalle taholle.
Käyttäjälle.

Painotuotteiden tilausmahdollisuus
Lähetetään kolmen päivän kuluessa.

H-info ja muut tilausportaalit
LoFric- / Navina Systems -järjestelmien päivitetyt tuotetiedot.

Wellspect HealthCare kannustaa vuoropuheluun hyvän terveyden- ja sairaanhoidon takaamiseksi.


Navina Systems -järjestelmien osalta tarjotaan myös:

  • Koulutusmateriaaleja
  • Esittelypaketteja
  • Tukiohjelma
  • Myöntyvyystakuu

Digitaaliset Navina Systems -koulutusmateriaalit kotisivuilla ja Navina-koulutussovelluksessa Näitä koulutusmateriaaleja jaetaan käyttäjille ja terveydenhuollon ammattilaisille Navina Systems - huuhtelun esittelyn yhteydessä. Ne ovat kattavia lähteitä suolen toimintaan, suolihuuhteluun ja Navina Systems -järjestelmiin liittyvän tiedon hankkimiseen. 

Navina Systems esittelypaketti sekä käyttäjille että terveydenhuollon ammattilaisille sisältää:
  • Käyttäjät
    • Navina-potilasesite
    • Pikaohje
    • Navina-koulutussovellus 
    • Wellspect HealthCare -tukiohjelma
    • Navina Smart -animaatio sekä muuta Navina-materiaalia USB-muistitikulla
  • Terveydenhuollon ammattilaiset 
    • Fläppitaulu, jossa on tietoa suolihuuhtelusta sekä kuvia ihmisen anatomiasta 
    • Määräysohjeet (Navina Classic ja Navina Smart)
    • Navina-potilasesite
    • Valikoitua Navina-tietoa (esitteitä potilaalle/lääkärille/tuote-esitteitä jne.)
Wellspect HealthCare -tukiohjelma myöntyvyyden parantamiseen. Wellspect tarjoaa Navina Systems -järjestelmien käyttäjille maksuttoman tukiohjelman ensimmäisen vuoden ajaksi. Palvelu sisältää henkilökohtaisen Wellspect Healthcare -yhteyshenkilön, joka neuvoo ja auttaa säännöllisesti Navina Systems -järjestelmien käytössä.

Koska hoidon keskeytysmäärät ja alkukustannukset ovat suuria, WHC tarjoaa myöntyvyystakuun Navina Smart -laitteille. Kun hoidoksi valitaan Navina Smart, WHC tarjoaa myöntyvyystakuun, joka tarkoittaa sitä, että Navina Smart -ohjausyksikköä saa aluksi testata kahden kuukauden ajan. Jos seurannassa tämän jälkeen tullaan yhdessä WHC:n kanssa siihen tulokseen, että hoito ei toimi, yksikön voi palauttaa ja siitä saa rahat takaisin.

LoFric/Navina Systems - Suositukset
Me työskentelemme LoFric - / Navina Systems -järjestelmien parissa – www.wellspect.fi

Toimitusvarmuus
Kysy LoFric- / Navina Systems -järjestelmän ostaneilta kokemuksia sen toimitusvarmuudesta.
Jaa