Tämän sivun sisältö on tarkoitettu terveydenhuollon ammattilaisille.

Oletko ammattilainen?

Navina Smart -sovellus Vinkkejä ja niksejä

Miksi minun on käytettävä sovellusta tietojen siirtämiseen ja huuhteluiden arviointiin?

Navina Smart -sovellus on hyödyllinen työkalu, jonka avulla voit seurata hoitojasi ja parantaa käyttämiäsi asetuksia. Voit käyttää hoitotietojasi ja toimenpidettä koskevaa henkilökohtaista kokemustasi omaa seurantaasi varten sekä tukena terveydenhuollon ammattilaisen kanssa käymissäsi keskusteluissa.

Miksi saan Bluetooth®-toimintoa koskevan viestin, kun yritän synkronoida?

Älypuhelimesi viestii Navina Smart -ohjausyksikön kanssa Bluetoothiksi kutsutun langattoman menetelmän avulla. Jos sovellus kehottaa ottamaan Bluetooth-toiminnon käyttöön, tee niin älypuhelimesi asetuksista.

Jos olet ottanut Bluetooth-toiminnon käyttöön älypuhelimessasi ja viesti näkyy silti, kun yrität yhdistää Navina Smart -ohjausyksikköön, älypuhelimesi tai iOS-/Android-versiosi ei todennäköisesti tue oikeaa Bluetooth-versiota, jonka nimi on Bluetooth LE. Tämä tarkoittaa, että laitettasi ei valitettavasti ehkä voida käyttää yhdessä Navina Smart -ohjausyksikön kanssa.

Bluetooth®-sana, -merkki ja -logot ovat Bluetooth SIG, Inc:n omistamia rekisteröityjä tavaramerkkejä, ja DENTSPLY International käyttää niitä lisenssillä.

Miten teen arvioinnin?

Valitse päävalikossa Arviointi, josta siirryt arviointiluetteloon. Voit tehdä
uuden arvioinnin valitsemalla näytön oikeasta yläkulmasta plus-symbolin [+].

Miten usein voin arvioida huuhteluni?

Voit arvioida vain viimeisimmän huuhtelusi. Sovellus pyytää sinua tekemään arvioinnin, kun olet
siirtänyt uuden huuhtelun Navina Smart -ohjausyksiköstä. Sovellus pyytää tätä myös, kun
olet aikeissa aloittaa uuden siirron. Tämä on viimeinen tilaisuutesi tehdä arviointi. Voit myös tehdä
arvioinnin milloin tahansa valitsemalla viimeisimmän huuhtelun huuhteluluettelosta ja painamalla seuraavassa
näkymässä painiketta Arvioi tämä huuhtelu.

Miten voin jakaa huuhteluraporttini?

Valitse päävalikossa Lähetä raportti. Raportit liitetään sähköpostiin, ja voit valita, lähetätkö sähköpostin itsellesi vai muille vastaanottajille, kuten terveydenhuollon ammattilaiselle. Jos olet määrittänyt sähköpostin vastaanottajan asetusnäkymässä, tämä osoite kopioituu sähköpostiin joka kerta. Tämä sähköposti sisältää myös nimen, jonka olet asettanut käyttäjänimeksi kohdassa Asetukset.

Seuraavat ovat liitettäviä tietoja:

Huuhtelutiedot: kaikki huuhteluasi koskevat tiedot (esim. vesimäärä, ballongin koko, vesivirta, kesto) sekä arviointitiedot (esim. tyytyväisyyspisteet, raportoidut ongelmat, kommentit)

Arviointitiedot: arviointikyselyissä antamasi vastaukset

Raporttikaavio: visuaalinen esitys huuhtelutiedoistasi

Mitä jos huuhteluitani koskevat ajat ja päivämäärät eivät ole oikein?

Voit aina muuttaa Navina Smart -sovelluksen ehdottamaa huuhteluaikaa ja -päivämäärää. Muutokset vaikuttavat myös tuleviin hoitoihin ja tekevät niistä täsmällisempiä. Muuta aikaleimaa napsauttamalla huuhtelua huuhteluluettelossa ja napsauttamalla Päivämäärä ja aika -kentän muokkaussymbolia.

Huuhteluni kesto näkyy väärin. Miten voin muuttaa sen?

Valitse huuhteluluettelosta se huuhtelu, jonka kestoa haluat muuttaa, ja napsauta sitä. Napsauta huuhtelutietonäkymässä Huuhtelun kesto -ruudun nuolisymbolia [>]. Muuta tyhjenemisaikaa napsauttamalla muokkaussymbolia. Kokonaisaika muuttuu tyhjenemisajan muutosten mukaan. Vedenjohtamisaika merkitsee aikaa, jonka olet käyttänyt veden johtamiseen ja ballongin säätöihin.

Miten tarkistan huuhtelut ja arvioinnit Navina Smart -raporteistani?

Kun olet lähettänyt raporttisi sähköpostitse, voit avata ne mobiililaitteesi sähköpostin lähetetyistä posteista. Kun sähköpostin vastaanottaja haluaa tarkistaa tiedostot, hän voi napsauttaa liitettä, jolloin tiedot tulevat näkyviin Excel-taulukossa.

Kun haluat parantaa luettavuutta tarkastellessasi raportteja tietokoneessa, käytä Excel-ohjelman Teksti sarakkeisiin -toimintoa.

Navinan käyttö 

Lataa Navina Smart -sovellus iOS/Androidille

AppStore Google Play
Jaa