Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivustojen käyttöä hyväksyt evästekäytäntömme. Evästekäytäntömme
XNavina Smart -sovellus Vinkkejä ja niksejä
Miksi minun on käytettävä sovellusta tietojen siirtämiseen ja huuhteluiden arviointiin?
Miksi saan Bluetooth®-toimintoa koskevan viestin, kun yritän synkronoida?
Miten teen arvioinnin?
Miten usein voin arvioida huuhteluni?
Miten voin jakaa huuhteluraporttini?
Valitse päävalikossa Lähetä raportti. Raportit liitetään sähköpostiin, ja voit valita, lähetätkö sähköpostin itsellesi vai muille vastaanottajille, kuten terveydenhuollon ammattilaiselle. Jos olet määrittänyt sähköpostin vastaanottajan asetusnäkymässä, tämä osoite kopioituu sähköpostiin joka kerta. Tämä sähköposti sisältää myös nimen, jonka olet asettanut käyttäjänimeksi kohdassa Asetukset.
Seuraavat ovat liitettäviä tietoja:
• Huuhtelutiedot: kaikki huuhteluasi koskevat tiedot (esim. vesimäärä, ballongin koko, vesivirta, kesto) sekä arviointitiedot (esim. tyytyväisyyspisteet, raportoidut ongelmat, kommentit)
• Arviointitiedot: arviointikyselyissä antamasi vastaukset
• Raporttikaavio: visuaalinen esitys huuhtelutiedoistasi
Mitä jos huuhteluitani koskevat ajat ja päivämäärät eivät ole oikein?
Huuhteluni kesto näkyy väärin. Miten voin muuttaa sen?
Miten tarkistan huuhtelut ja arvioinnit Navina Smart -raporteistani?
Kun olet lähettänyt raporttisi sähköpostitse, voit avata ne mobiililaitteesi sähköpostin lähetetyistä posteista. Kun sähköpostin vastaanottaja haluaa tarkistaa tiedostot, hän voi napsauttaa liitettä, jolloin tiedot tulevat näkyviin Excel-taulukossa.
Kun haluat parantaa luettavuutta tarkastellessasi raportteja tietokoneessa, käytä Excel-ohjelman Teksti sarakkeisiin -toimintoa.
Navinan käyttö
Meistä
Wellspect HealthCare
DENTSPLY IH OY
PL 96
FI-02231 Espoo
Puh. 09 867 6160
(Käyntiosoite Piispansilta 9 B, Espoo)
International locations
©2021 Wellspect HealthCare, a Dentsply Sirona Company. All rights reserved.